Ruta de navegació

[FAQ] Gestiones en Oficina

Descobreix totes les gestions que pots fer en la teva oficina de referència

Podràs modificar les teves dades personals (adreça i/o compte vinculat).

La documentació que hauràs de portar a l'oficina serà:

  • DNI/NIE
  • Documentació acreditativa de la titularitat del dipòsit d'estalvi (en cas de canvi del compte vinculat) 

Si ets client de CaixaBank pots fer les aportacions a través de CaixaBankNow

En cas que no siguis Client i vulguis realitzar aportacions, hauràs de dirigir-te a qualsevol oficina de CaixaBank.

La documentació que hauràs de portar a l'oficina serà:

·        DNI/NIE

·        Documentació acreditativa de la titularitat del compte on vagis a domiciliar l'aportació

Consulta si ésta operativa éstá contemplada en el reglament del teu pla a la pàgina dels meus productes

 

Per a això hauràs de portar a l'oficina la següent documentació:

·        DNI / NIE.

·        Certificat de titularitat al Pla d'origen/destino.

Si el Pla d'origen és un Pla de Pensions d'ocupació:

·        Documentació acreditativa del cessament laboral.

·        Si el titular és major de 60 anys: Documentació acreditativa que no percep cap pensió de la Seguretat Social, ni altres pensions públiques.

Consulta si aquesta operativa éstá contempladaen el reglament del teu pla a la  pàgina dels meus productes

Podràs designar com a beneficiaris del teu pla a les persones que desitgis, tant en ordre de prelació com en percentatge.

Si ets client de CaixaBank pots realitzar les designacions a través de CaixaBankNow.

També pots dirigir-te a qualsevol oficina de CaixaBank a realitzar la designació, per a això hauràs de portar la següent documentació:

·        DNI/NIE

A més si les persones a les quals vas a designar com a beneficiàries disposen de DNI/NIE hauràs de conèixer el nombre del mateix per indicar-ho en l'oficina

En la teva oficina podràs sol·licitar el cobrament o modificar una prestació per qualsevol de les contingències que estableixi el reglament del teu pla. En cas que no tinguis clara la modalitat en la qual desitges rebre la teva prestació, en l'oficina podran assessorar-te sobre aquella opció que més et convingui.

Per a això hauràs de portar preparada la següent documentació:

·        DNI/NIE

·        Documentació acreditativa de la titularitat del compte on desitgis rebre la prestació (en cas de compte vinculat aliè a Caixabank)

 

Addicionalment, en funció de la contingència:

Jubilació:

·        Resolució en la qual consti la data d'efectes de la jubilació, o documentació acreditativa que li dóna dret a percebre aquesta prestació (informi vida laboral emès per INSS, informe sobre la inexistència de situació d'alta, expedient administratiu aprovant l'ERE, etc.)

 

Incapacitat permanent total o incapacitat absoluta i permanent o gran invalidesa:

·        Resolució en la qual consti la contingència i la data d'efectes de la mateixa.

 

Defunció:

·        Certificat de defunció i acreditació de la condició de beneficiari (Designació beneficiaris, Testament, declaració abintestato o d'últimes voluntats…)

 

Dependència:

·        Resolució de l'organisme oficial que reconegui la situació de dependència severa o gran dependència del partícip regulada per la Llei 39/2006, de 14 de desembre, de Promoció de l'Autonomia Personal i Atenció a les Persones en Situació de Dependència.​

 

Consulta si aquestes contingències i l'operativa de modificació estan contemplades en el reglament del teu pla a la  pàgina dels meus productes

En la teva oficina podràs sol·licitar el cobrament dels drets consolidats per qualsevol dels supòsits excepcionals que estableixi el reglament del teu pla

Per a això hauràs de portar preparada la següent documentació:

·        DNI/NIE

·        Documentació acreditativa de la titularitat del compte on desitgis rebre la prestació (en cas de compte vinculat aliè a Caixabank)

Addicionalment, en funció del suposat:

 

Malaltia greu

·        Certificat mèdic dels serveis competents de les Entitats sanitàries de la Seguretat Social, o Entitats concertades que atenguin a l'afectat, que acrediti que aquest que pateix qualsevol de les dolències o lesions físiques o psíquiques constitutives de malaltia greu.

·        Certificat de l'òrgan competent de la Seguretat Social que acrediti que el partícip no cobra cap tipus de prestació per incapacitat permanent en qualsevol dels seus graus (total, absoluta o gran invalidesa), conforme al Règim de Seguretat Social.

·        Documentació oficial que acrediti el parentiu del partícip amb l'afectat, quan l'afectat sigui el cònjuge, ascendents o descendents d'aquell en primer grau. Si l'afectat és una persona que, en règim de tutela o acolliment, conviu amb el partícip o depèn d'ell, serà necessari adjuntar document oficial que acrediti tal circumstància

 

Desocupació de llarga durada

·        Informe de vida laboral

·        Documentació que acrediti la situació legal de desocupació per qualsevol dels supòsits contemplats en l'article 208.1 .1 i 2 de la LGSS: Document acreditatiu del motiu del cessament laboral facilitat per l'última empresa

·        En cas que ho especifiqui el Reglament del Pla, certificat de l'INEM o organisme públic competent que acrediti estar en situació legal de desocupació durant un període continuat de com a mínim 12 mesos.

·        Certificació de l'Institut Nacional d'Ocupació o Organisme públic competent que acrediti que el partícip no és beneficiari de prestacions per desocupació en la data de la seva petició.

·        Certificació de l'Institut Nacional d'Ocupació o Organisme públic competent que acrediti que el partícip es troba inscrit com a demandant d'ocupació.

Consulta si aquests supòsits estan contemplats en el reglament del teu pla a la  pàgina dels meus productes